ПУБЛІЧНА ІНФОРМАЦІЯ
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПОРЯДОК ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКИЙ ФАХОВИЙ ВИЩИЙ КОЛЕДЖ МИСТЕЦТВ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.2. «Положення про порядок підвищення кваліфікації педагогічних працівників комунального закладу «Харківський фаховий вищий коледж мистецтв» Харківської обласної ради» (далі – Положення) розроблено відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про фахову передвищу освіту», Постанов КМУ від 21 серпня 2019 року №800 «Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» та від 27 грудня 2019 року №1133 «Про внесення змін до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників», «Методичних рекомендацій для професійного розвитку науково-педагогічних працівників», затверджених наказом МОН України від 04 грудня 2020 року №1504, Статутом Коледжу і визначає процедуру, види, форми, обсяг (тривалість), періодичність, умови підвищення кваліфікації педагогічних працівників Коледжу, включаючи механізм оплати, умови і процедуру визнання результатів підвищення кваліфікації.
1.3. Педагогічні працівники Коледжу зобов’язані постійно підвищувати свій професійний і загальнокультурний рівні та педагогічну майстерність, забезпечувати безперервний професійний розвиток.
Необхідною умовою проходження педагогічним працівником будь-якого виду атестації є підвищення кваліфікації на засадах вільного вибору форм навчання, програм і суб’єктів підвищення кваліфікації.
1.4. Метою підвищення кваліфікації педагогічних працівників є їх професійний розвиток відповідно до державної політики у галузі освіти та забезпечення якості освіти.
1.5. Система внутрішнього забезпечення якості освіти у Коледжі, сформована у порядку, визначеному чинним законодавством України, включає в себе підвищення кваліфікації педагогічного складу. Педагогічні працівники можуть підвищувати кваліфікацію в Україні та за кордоном (крім держави, що визнана Верховною Радою України державою-агресором чи державою-окупантом).
2. ОСНОВНІ НАПРЯМИ, ФОРМИ ТА ВИДИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
2.9. Суб’єктом підвищення кваліфікації може бути заклад освіти (його структурний підрозділ), наукова установа, інша юридична чи фізична особа, у тому числі
фізична особа – підприємець, що провадить освітню діяльність у сфері підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Суб’єкт підвищення кваліфікації може організовувати освітню діяльність у сфері підвищення кваліфікації за місцем провадження власної освітньої діяльності та/або за місцем роботи педагогічних працівників, за іншим місцем (місцями) та/або дистанційно, якщо це передбачено договором та/або відповідною програмою.9) можливість надання подальшої підтримки чи супроводу;
10) додаткові послуги (організація трансферу, забезпечення проживання і харчування, перелік можливих послуг для осіб з інвалідністю тощо);
11) документ, що видається за результатами підвищення кваліфікації тощо.
3. ПЛАНУВАННЯ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
4. ВИЗНАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ І НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
4.1. Результати підвищення кваліфікації у суб’єктів підвищення кваліфікації, що
мають ліцензію на підвищення кваліфікації або провадять освітню діяльність за акредитованою освітньою програмою, не потребують окремого визнання чи підтвердження педагогічною радою коледжу.













